6/13/09

SYURGA DI HATI


SYURGA DI HATI
Terbitan: Creative Enterprise Sdn Bhd
Tahun: 2006
Muka surat: 435
Harga: RM20.90

Sinopsis
Ku Aris meninggalkan legasi untuk Nurul Khadijah. Sebuah Paradise yang bukan sekadar sebuah hotel impian tetapi cita-cita yang menggunung tinggi. Seorang Muslimah seperti Nurul Khadijah perlu berani menjadi seorang ketua, memikul tanggungjawab dan amanah besar. Semuanya berlaku dalam sekelip mata.

Nurul Khadijah mesti menongkah arus. Di bahunya terbeban amanah yang tidak harus dipandang ringan. Tetapi perempuan muda yang kematian suami sepertinya tidak lari daripada pandangan mata serong, terdedah pada fitnah dan godaan-godaan asing. Juga harapan dan kemahuan ibu bapa, kadangkala tidak selari dengan kemahuan sendiri, sering menimbulkan konflik antara mereka.

Dalam kemelut dan dilema, adik Allahyarham Ku Aris kembali menagih kasih. Ku Adam pernah menawarkan sesuatu ketika Nurul Khadijah berdepan kehilangan Ku Aris setahun lalu. Tetapi Nurul Khadijah tegas menolak kerana tidak pantas sekali dia menerima adik ipar sendiri.

Ya, tiada salahnya Ku Adam pada Nurul Khadijah. Dan tiada sumbangnya Nurul Khadijah pada Ku Adam. Kerana hanya bulan dan matahari sahaja yang mustahil untuk disandingkan…

Tetapi, apa pula pilihan Nurul Khadijah?


end